05-09-2016
Nefarma gaat verder als de ‘Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen’. De huidige ondertitel van Nefarma vervangt daarmee de naam Nefarma.
De nieuwe naam benadrukt wie en wat we willen zijn: een betrouwbare partner in de zorg en een kwaliteitsvereniging die zich bezig houdt met innovatieve geneesmiddelen. Een vereniging die de samenwerking en verbinding met andere partijen zoekt. Dit komt ook tot uitdrukking in ons nieuwe logo, waarbij de twee cirkels staan voor verbinding.
De naam en huisstijl worden tijdens de jaarlijkse Septemberborrel gepresenteerd. De komende maanden wordt de nieuwe huisstijl gefaseerd ingevoerd.
Nieuwe nieuwsbrief
Bij een nieuwe naam en huisstijl hoort ook een nieuwe nieuwsbrief. Vanaf vandaag ontvangen alle leden van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen een nieuwe nieuwsbrief. Ook niet leden kunnen de nieuwsbrief ontvangen.
Met deze nieuwe nieuwsbrief willen we de activiteiten van de vereniging meer onder de aandacht brengen en nog beter aansluiten bij de informatiebehoefte van onze leden en stakeholders. Deze nieuwsbrief bevat de belangrijkste actualiteiten en wordt daarnaast gevuld met verenigingsnieuws, blogs en infographics, een agenda en internationaal nieuws.
De nieuwsbrief wordt twee keer per week verstuurd, op dinsdag en donderdag. Daarnaast blijven we dagelijks online nieuws plaatsen. Berichten die specifiek voor onze leden zijn worden geplaatst onder het leden- label.
Ideeën, tips of suggesties voor de nieuwsbrief? Deze kunt u mailen naar redactie@innovatievegeneesmiddelen.nl